top of page
Vraag hier uw vrijblijvende offerte aan
-
Als ik technische ondersteuning nodig heb is het dan gemakkelijk om iemand te bereiken?Bij het afsluiten van de overeenkomst worden twee personen als contactpersoon toegewezen aan een klant en wordt de klant in kennis gesteld van de GSM nummers van deze personen. Zodoende kan de klant steeds contact opnemen met zijn contactpersoon zelfs na kantooruren en in het weekend. Mocht het zijn dat de oproep niet onmiddellijk kan worden beantwoord wegens omstandigheden, zal de klant binnen de kortst mogelijke termijn terug worden gecontacteerd.
-
Betaal ik een maandelijks bedrag per apparaat?De prijsstelling wordt berekend per maand en per voertuig. De afrekening gebeurt 6 maandelijks of volgens afspraak.
-
Biedt Eurotrace de mogelijkheid om de service te onderbreken of een seizoen pauze in te lassen?De Service kan steeds onderbroken worden aangezien er geen overeenkomsten of contracten zijn over termijn. Eveneens kan een overeenkomst tijdelijk worden onderbroken indien de klant wenst om tijdelijk geen gebruik te maken van het volgsysteem.
-
Biedt Eurotrace gratis training?Er wordt door Eurotrace volledige ondersteuning geboden tot dat alle gebruikers het systeem voldoende kennen. Wij moeten echter vaststellen dat onze klanten het systeem snel volledig kennen en dit komt door het feit dat eenvoudig is opgesteld, gebruiksvriendelijk is en er voldoende informatie aanwezig is als help pagina voor gebruik van het systeem.
-
Heeft het systeem een controle op brandstofverbruik en diefstal van brandstof?Indien het toestel in het voertuig verbinding heeft met de canbus is er een volledige controle op het verbruik van brandstof en kunnen eveneens rapporten worden afgeleverd op tankbeurten, gemiddeld verbruik en eventueel diefstal van brandstof
-
Heeft u een online applicatie en een mobiele app? Is er een vergoeding?Er is een mobiele app waarbij het volledig overzicht kan geraadpleegd worden identiek zoals het op de desktop wordt weergegeven. Deze mobiele app is inbegrepen in het abonnement en zonder kosten.
-
Hoe lang is de waarborg op de toestellen?Op de toestellen is een fabriekswaarborg van 1 jaar. Na deze periode wordt de waarborg automatisch verlengd door middel van een verzekering en onderhoudscontract welk inbegrepen is in het abonnement. Er is dus een volledige waarborg over heel de termijn van gebruik bij Eurotrace. Fouten door externe oorzaken zoals ongevallen en vandalisme zijn echter uitgesloten en de waarborg geldt enkel voor toestellen aangekocht bij Eurotrace.
-
Is Eurotrace software meertalig?De software is standaard voorzien in Nederlands, Frans en in het Engels. Bijkomende talen kunnen steeds worden toegevoegd op vraag van gebruikers.
-
Is Eurotrace-software geschikt voor elk type bedrijf en branche?Aangezien de software alle mogelijkheden biedt in verband met verzenden en ontvangen van gegevens naar het voertuig, kan het voor alle doeleinden worden toegepast eventueel aangepast naar de behoefte van de branche.
-
Is het mogelijk om waarschuwingen te krijgen bij routeafwijkingen of te hoge snelheden?Inderdaad kunnen er waarschuwingen worden verzonden bij afwijkingen, te hoge snelheden of andere parameters, dit kan zowel via SMS als per e-mail en de waarschuwingen worden eveneens getoond in het systeem.
-
Kan het systeem de onkosten aan het voertuig mee opvolgen?In de Eurotrace software is dit mogelijk. Er is een module voorzien voor het opvolgen van uitgevoerde herstellingen aan het voertuig en onkosten.
-
Kan het voertuig beveiligd worden zodat enkel bepaalde personen met het voertuig kunnen rijden?Het is mogelijk om het voertuig te beveiligen met een digitale sleutel, zodat het enkel kan worden gebruikt door personen welke toelating hebben om het voertuig te besturen. Dit geeft eveneens een controle wie op bepaalde tijdstippen het voertuig heeft gebruikt.
-
Kan ik een demo van de applicatie zien voordat ik koop?Het is mogelijk om een Demo in te zien gelieve hiervoor een e-mail te verzenden waarna wij U contacteren om dit verder te bespreken.
-
Kan ik meerdere medewerkers hebben met verschillende toegangsrechten tot mijn wagenpark?Er kunnen verschillende inlog schermen worden aangemaakt met verschillende prioriteiten.
-
Kan ik mijn tracker naar een ander voertuig verplaatsen?De toestellen kunnen inderdaad naar een ander voertuig worden overgeplaatst, doch wij dienen hiervan in kennis te worden gesteld zodat wij de nodige aanpassingen kunnen uitvoeren voor het vervangend voertuig.
-
Zijn er annuleringskosten als ik ervoor kies om mijn service met Eurotrace te beƫindigen?Er zijn geen annulering kosten bij het beƫindigen van de diensten aangezien er geen contract is over termijnen , wel vragen wij bij het beƫindigen van de diensten dat wij een tweetal weken op voorhand worden in kennis gesteld zodat wij de nodige data kunnen verzamelen mocht het zijn dat de klant deze ooit nog nodig heeft.
bottom of page